Vyberte stránku

Marketingový šnyt

Chcete se po práci jen trochu osvěžit? Nemáte chuť rovnou na velký Škopek? Přijďte se pobavit o nejnovějších trendech v marketingu na nové pivní akci, jejíž téma si sami nejdřív odhlasujete!

Když jsme se rozhodovali, jak pojmenovat nejnovější přírůstek do rodiny Marketingového škopku, chtěli jsme samozřejmě být pekelně chytří, vtipní a jednoduší. „Prostě to bude něco jak to malý pivo… takže třeba šnyt,” zaznělo zasedačkou. Znělo to fakt dobře. Až vzápětí jsme zjistili, že by nový název měl dávat i hlubší smysl. Mít nějakou spojitost s novým konceptem a tak. Už to tak dobře neznělo.

Z úzkých nás naštěstí dostal autor stěžejních pivních děl jako Válka s Loky (o pocitu bezmoci, když chcete pít, ale už to nejde) a Bílá nemoc (drama o přílišném množství pěny), světoznámý píč Karel Čapek.

Šnyt jak známo patří mezi míry duté; není to půllitr ani malé pivo, nýbrž míra toliko přibližná. Malé pivo si dávají nepijáci; piják piva, když se nechce napít, nýbrž toliko se zavlažit, nedá si třetinku, za niž by se jaksi před celým světem styděl, nýbrž šnyt.

Zkrátka a dobře, když se chcete propít až do rána a alkoholové opojení okořenit trochou marketingu, Škopek pro vás bude stále ta nejlepší volba. Pokud si však chcete jen trochu svlažit rty, přitom se dozvědět zajímavé novinky z oboru a společně se posouvat zase o kousek dál, na Šnytu budete jako doma.

A kdy bude ten příští?

již brzy

Přihlásit se na šnyt

* tento krok je povinný